7 Kasım 2010 Pazar

Pastırma yazı bir gündü. Deniz çarşaf gibi.
Çam kokuyordu arka bahçe ayrılamıyordum.
Deniz kokuyordu ön bahçe ayrılamıyordum.
Alışmaktan korkuyordum.
Ne şanslı ağaçlardı bunlar. Denize uzanan geniş ve sağlam gövdeleri vardı.
Mutlu görünüyorlardı.Dalları dimdikti kıyıya.
Yeşile baktım.Kahverengiye,sarıya sonrada maviye uzun uzun...
Telaşsızdım. Neredeyse zamansızdım.
Ve bir kedi gelip dizlerime oturdu.
Çağırmışım gibi.Sanki çok eskiden beri tanışmışız gibi.
Ruhum ağırlıksızlaştı.Bedenimi de ben unuttum.
Kedi oldum,ağaç oldum,deniz oldum bugün.
Yine gelelim buralara....

Dardanos/Çanakkale.

2 yorum:

  1. O geldigin yere her istediginde gelebilirsin :)
    Ya da O her istediginde sen O'rda olabilirsin diyelim :))
    Ne essiz bir yer degil mi, agac baska, kedi baska, deniz baska :)

    YanıtlaSil
  2. Eveet,belki de insan başka olduğundan..:)

    YanıtlaSil